Teman Seperjuangan

Wednesday, May 18, 2011

Simpang Pulai,Cameron With Love...

salam...
arini aku just nk publishkn artwork aku yg x sberapa...yg x diedit sepatah hram pn

so,jgn nk merungut,komen or ktuk pape...tgk n hayati jer...sbb ni la 1st time aku gne format NEF utk nangkap gambo..sblm ni aku gne JPEG jer...atas syor member aku,Leman,blh dikatekn agak lame dlm bidang menangkap ni..so,aku pn try la..

siyesly,aku tgk reesult die,Masya-Allah,gelapnye...aku menangkap pic ni dlm gua ke kt mane...aku tnye si Leman awat jd cm2...die blh bedal glak aku dlu..cinabeng!!..

rupenye,nk open file NEF ni kne de s/ware die gak ek..x blh bedal bkak cm2 jer..cis btl...nyesal aku x install s/ware 2 awl2..kalo x,mst pic yg korg tgk nti jd cm pro pnye..bru blh tgkp leleh kn??hahaha



da2..ngarut byk jer,ni hsil aku amek semasa pngembaraan dr simpang pulai ke cameron highland,pahang...jauh kot kmbara 2...

slow shutter

air sungai bertingkat

perasan cm harmoni x?hahaha
ni gambo diamek kt jln simpang pulai nk g cameron..sesape org perak tau le de jln nk g cameron slain tapah..aku amek pic ni bkn kt lubuk timah ok...Leman bwak kitorg jauh ke depan lg..tp x lps Pos Slim lg...



sejuk gedi yg amat..
sungai tu mmg sejuk yg amat...menggigil wooo...tp nk shoot cntik pnye psl,aku redah jer..

cuaca pn terbaik..

ni la member2 aku yg join..yg bbaju hiaju 2 la Leman,yg sblhnye Kullah merangkap model free pd ari2,hahaha...

.

aku sbnrnye suke shangat2 amek gambo tumbuh-tumbuhan sbb die x byk songh n senang nk dhandle,hahaha n slalunye result amek pic tmbuhan ni mmg x mengecewakn..
amcam?
perjalanan ke cameron bknla dlm perancangan awl kitorg...tp da mmg tsurat,sume ni tjd bile..... sakit perut(lupe la sape yg skit perut 2)

haaaa...kullah yg sakit perut 2...time 2 leman bwak kitorg jauh ke dpn nk amek pic pmndangan jer...

lawa x?

keindahan alam

1 lg utk korg hayati..
 ok...aku bg korg hyati dlu post ni..nti de smbungan plak...aku cite perjalanan kitorg kt cameron plak..bg aku edit dlu pic2 aku yg glap 2 sblm aku postkn kt cni...

bru de saspen kn?x best la sume aku nk cter kt dlm 1 post..hahaha..bru de cm eager 2..xkn stakat tgk drama jer nk bersiri...hahaha..

ni promo awl sambungan post:

pe kne mngena bunga ni?

asal cter psl moto plak ni...

sume akan terjawab dlm post kedua: Simpang Pulai,Cameron With Love Pt.2...hahahaha....

ok last,aku kasi korg hayati lg pemandangan semasa perjalanan kitorg g ke cameron

cantik kn alam yg Allah ciptakn?
ok la..bg la aku edit jp gambo2 yg x jd 2..nti da siap aku post yg len plak..so,diharapkn korg sume bsbar..

thank you for ur cooperation..
Salam...

No comments:

Post a Comment