Teman Seperjuangan

Tuesday, May 17, 2011

Kawan-Kawan Eden....

Salam...
malam ni aku nk cter kt korang psal kawan2 aku time nga siapkn projek OR...
pe 2 OR??

haaa....bg sesape yg blm tau...OR 2 mknenye Operational Research....dlm BMnye Penyelidikan Operasi...OR ni  bermaksud sebuah penyelesaian matematik yang digunakan untuk menyelesaikan masalah dlm dunia nyata....


intro pertama,aku sedang mereka soalan dan penyelesaian bagi permasalahan OR...kalo x salah time 2 aku ngah wt solution utk Short Path Algo kot....(not bad x aku ni,hahaha..riak jap) 
yang dok kt sebelah 2 nme glamernye Sacol...nak tau nme penuh blh usha kt FB...ala,yg profil pic die 2 de kuceng ngn itik...pe motif ltk pic cm2 pn aku x tau..hahaha....


berbalik pd cter OR td,sbnrnye task 2 da dberi lame da...tp...hmmmm..da cm ktuk lecturer sndri plak...tp mslhnye kami sndri pn x pham pe khndak lecturer ni....bg tjuk len,tp suh wt laen...adoiiii..last2 tpkse la reka soklan sndri based on instruction yg die bg...group kami kne wt best solution....ntah pe ntah...last2 wt mmg agk mngarut....




setelah lme n bajet tekun,last2 hlg gak fokus..so mber aku ni ngan rajinnya amek la kmera aku,yg mmg aku bwk dr awl2,bjet nk wt video psl projek ni...


nset kwn2..amacam??gaya x?
 siyesly,ari2 aku x sntuh pn kmera aku....hsil yg diorg wt mmg lawa...huhuhu...kalh aku kot...


fokus kt nset n let the b/ground blur 2 mmg smart...
jeles aku...huhuhu..blh la antar surat resign jawatan photog la cmni....


ni la orgnye yg amek pic diatas...hnsem x die?
matrix evolution style?
hnsem kn2??aku tau korang mst ckp yes pnye...




tp korg da lmbt la...kwn aku ni da x available lg...da de org yg pnye,hahaha....


so,aku arini just publishkn hasil tgn kwn n seterusnya knlkn mber2 aku kt UPNM ni...


yg 2 org pggl Kolam...
nape Kolam??


haaaa..sbb skool die sblm ni de nme kolam...aku x igt la pen nme full skool die...hehehe..sori ek..x sngaje x igt..nk knln ngn die....cri la kt FB ek..2 pn kalo jmpe,hahaha...


yg ni adalah G-Mie...


bg nmpk tgn dlu ek..intro katekn,hahaha
ni la rpe die yg sbnr,hahaha....(cm td die pkai topeng plak)


gaya G-Mie si suara macho
hahaha..kalo korg da dgr suar die..mmg trase kemachoannya...nk kenalan gak??haaa..crila FB...hahaha


azmi bersama ammar
ammar korg da knl kn kt post psal zoo negara 2 kn..so,rasenye x perlu la nk cter pnjang2..pnt kot nk mnaip ni..mate pn cm da heavy metal ni..hahaha...




model iklan henset
ni la perangai sorg2 ble da boring...aku time 2 nga maintain lg..wt solution lg...nmpak...dedikasi aku 2..hahaha


bunga diantara kumbang.
yg ni plak namenye Hanan..hahaha..xde nme glamer aku nk bg cz die mmg xxde nme glamer..hanan 2 la nme glamernye...die la sorg ladies yg de dlm group n kls kami...hahaha...rare 2..kls laen bsepah ladies..kitorg jer cool sorg...mle2 ayu la.da dkt 2 taun sekls..dgn die2 skli kitorg treat cm laki..padan muke die jp,hahaha




time ni aku da start blur2..so aku pass plak tugasan pd kolam..die ok,cpt tgkp so,blh la die slesaikn task 2 sorg2,hahaha..tmpg jp ilmu die...


cilakek!!sape snap mke aku time ni??
hahaha...sori,teremosi n mhayati lagu rock kapak..lagu pe yg bkumandang time 2 x igt tp aku mmg minat..lagu rock kapak wooo...sape x minat...sedap n mnusuk kalbu kot...n time 2 siyesly blur da mcapai had max 120%++.....


matrix evo....again??
hahaha....segile2 n seblur2 kitorg malam 2..dapat gak kitorg siapkn 4 kot solution....kalo x salah la...aku pn da lpe solution pe yg kitorg da siap wt..(siap 2 dlm knteks:documentation,recording)




so,ble peratusan da siap 2 mlebihi 50%,so kitorg pn bersurai la...gle la nk wt smpai sume..da kul 11 lbh kot...
mne ngan rokol lg,nk siapkn keje len lg..bkn OR jer yg nk kne ngadap..


hahaha,last but not least,jom lyn animasi bergerak yg bnama: 'aku seorg G-Mie'...layan,zaaasss!!!












amacam??de bkt x jd plakon bersiri??hahaha..jgn mareh ek azmi...(dlm suara garau)




(p/s: ni post aku stlh de org btnyekn post tbaru,hahaha..terase cm dhrgai jp...pasni x jd nk g mlaut,mber ajak g mnyungai plak bsok pagi..hehehe...best kot dpt mndi sungai pepagi bute..blh jd beku sat..2 pn kalo jadi la...)

ok...da mau tido..mate da ting-tong da ni..mate bpinar2,kaki da stat meradang,hahaha...

nti da slesai shot,aku update lg..so dhrap bsabar,thank you...

Salam..:-)

2 comments: