Teman Seperjuangan

Tuesday, May 3, 2011

Night Shooting Ver.2

Salam...
arini, ptg ni,aku try skali lg wt penggambaran malam...sblm ni ,da wt tp arini tgn dok gatal plak nk genggam kmera aku yg da lme tak berusik...

kene plak time 2 nga tensen study Intelligence Agent...da berpinar2 mata kau dok menyalin nota ngn menghafal...(menghafal ke?)
ntahla....

yang aku tau...time aku nk wt shooting 2,awan nga meniupkn angin yg kuat, kilat bersahutan,menandakan hujan da nk turun...

antara pic yg da aku amek arini:

amek pokok dlu..sbb bg tngkn bijik mata

de bakat jd background x?hahaha...

sekeping lagi...

ok kali ni,aku mendengar pandangan member aku,supaya kasi touch-up..so,bbekalkan ilmu edit-mengedit yg agk hampeh ni..aku cbe la Picasa..yang kt atas tu hasil En.Picasa la 2...nga sedap ngamek gmbar 2,tetiba rahmat Tuhan sampai..hujan turun..so,aku pn amek la plak pemandangan time ujan plak...

ni la antara hasilnya:

baru nk ujan

agak lebat da...

da lebat kot?

ni betul2 lebat..x maen2
huhuhuhu...terserlah xde bakat langsung nk mengedit2 gambar ni...xpela,kite blajaq slow2 dulu noh....

ble nk pndai kalo x blaja,btl x?

so,ni de la bbrapa keping lg yg aku amek arini...





so,cmne pendapat??ok ke x dr post penggambaran malam sblum ni?de improvement x??

huhuhuhu...len kali aku berangan nk amek pic kt tmpat laen plak..maybe kt tepi pntai ke...


(p/s: de gak member aku suh aku jd fotografer snap pic diorg..agak2 korang,aku blh wt ke??)

No comments:

Post a Comment