Teman Seperjuangan

Monday, July 1, 2013

Kembara baru di negeri baru

Assalamualaikum...
Memang lama dah aku tak update blog ni kan.. dah berkulat, berhabuk dan kalo buleh diibaratkan dah macam rumah berhantu..silap xde effek hantu jer..hahaha..


Just nak cakap yang kini aku da hampir 4 bulan aku berkelana ke Kuantan.. sekarang aku dah melapor ke Pangkalan Udara Kuantan and aedang mengikuti kursus..
Hee..jangan ditanya apa kursusnya..

Kepada makcik..semoga jgn rindu2 kat saya sgt..saya sentiasa dekat walaupun saya kat sini..

Sekarang aku selesa duduk di sini..tapi kalau boleh aku nak makcik sayang ada jugak..hee..tapi xpe, nanti suatu masa akan tiba jugakk..

Rasanya cukup la kot..nanti aku sembang lagi...
Assalamualaikum

Aku di Bukit Panorama
P/s: badan aku dah naikk

No comments:

Post a Comment