Teman Seperjuangan

Saturday, January 19, 2013

Last Sprint to the End

Assalamualaikum...

Ok,ni turn aku pulak nak menaip..
errr,kalau bab kahwin mcm makcik Aziz ckp tu,sori la makcik,maybe makcik kena tunggu lewat sikit ek,hahaha

Aku just nak cerita yang perjalanan kembara aku di UPNM hampir nak sampai ke penghujungnya. Sekarang aku banyak menumpukan perhatian kepada latihan kawad tauliah dan penganugerahan watikah. Dalam sedar tak sedar, dah hampir empat tahun aku belajar di sisni dan ini merupakan peak point sebelum selesai pembelajaran aku kat Sg Besi ni.

Banyak perkara dan pengalaman yang aku kutip sepanjang aku ada kat sini. Banyak moral value yang aku belajar secara sedar ataupun tidak. Semua itu nanti pasti akan menjadi kenangan dan pedoman aku bila aku memulakan langkah sebagai seorang yang berkerjaya.

Lastly, terima kasih kepada semua, especially buddy intake 2008 semuanya, Tuahian, lecturers, instructors dan semua yang terlibat secara langsung atau tidak, yang terutama kepada MakCik Sayang( hahaha), yang selalu memberi sokongan, dorongan, inspirasi dan semua yang berkaitan. Hanya Allah sahaja yang mampu membalas jasa kalian.

2 Februari 2013, tarikh peralihan
- counting days-
Every Beginning has its End,
And Every End is a new Beginning

Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment