Teman Seperjuangan

Saturday, August 4, 2012

Peristiwa Julai


Assalamualaikum…
Lama sudah aku tak menulis pape dekat sini..
Sampaikan aku pakse cik Sayang suruh menulis 1 post kat sini…
Hahaha,teruk gila perangai

Sebenarnya, aku patut tulis post ni bulan lepas iaitu bulan 7,tapi baru sekarang nak tulis..
Minta maaf sangat2, masa sangat mencemburui aku,hahaha…
Sempena bulan 7 yang telah berlalu, ada 2 perkara penting yang telah terjadi pada aku…

1.)    Perjalanan hidup baru sebagai pelajar tahun akhir

Pada 12 hb lalu, aku dah melalui fasa terbaru dalam hidup aku, sebelum ini aku hanya kenal dunia di dalam UPNM dan Kuala Lumpur, namun pada tarikh ini, aku mengenal dunia ketenteraan yang lebih mendalam, dan untuk tujuan itu,aku dan rakan2 dihantar ke 1 tempat yang jauh dari Kuala Lumpur iaitu Kepala Batas,Kedah. Disana aku telah dihantar ke Kolej Tentera Udara (KTU). Disini, imej UPNM yang aku pegang dari awal, di ubah dan ditambah baikkan untuk menjadi yang lebih terbaik

2.)    Happy Anniversary To Cik Sayang and Us!

Allah Selamatkan Kamu,
Allah Selamatkan Kamu,
Allah Selamatkan Cik Sayang,
Allah Selamatkan Kamu…

Yup, selamat hari lahir Cik Haslinda, sudah 21 umur awak..da bertambah lagi 1 angka dalam hidup sayang..tanggungjawab bertambah, kematangan bertambah..dan semua sekali lah bertambah,hahaha…semoga sayang sentiasa sihat,bahagia, dan minta maaf sebab tak wish awal2..bila tgk henset sebelum tidur, baru terperasan tarikh 18 hb..birthday sayang,terus cepat2 taip mesej,tapi tak sempat nak taip,sayang dah call dulu..hahaha,patut abang yang call dulu

Tarikh ini juga menandakan dah genap 2 tahun kita berkenalan and bercinta.. memang tak dapat dinafikan, banyak sangat dugaan dan cubaan yang melanda sepanjang 2 tahun ini..tapi kiat dapat melalui semua dugaan ini..betul kan?

Abang harapkan hubungan ini akan berkekalan bukan setakat ini sahaja..abang harapkan sayang pun begitu juga..hahaha..

Maybe cukup untuk kali ni kot aku menulis..aku pun dah takde idea nak cerita lagi..owh yaa..selamat berpuasa untuk semua, n selamat hari raya Aidilfitri yang tak lama lagi menjelma, kalau ada lemang dan rending lebih2 tu, boleh la delivery kat Kepala Batas ni ek,hahaha

Last pic sebelum aku p Kepala Batas


Assalamualaikum..:-)

p/s: Cik Sayang, saya nak rendang ayam,tolong buatkan ek,hahaha..nak air tangan u ok,taknak tunjuk2..

No comments:

Post a Comment