Teman Seperjuangan

Sunday, June 12, 2011

Dunia Malam Melalui Bangunan C-5

salam semua....
arini aku x nk wt entri sedih2 da...
aku da jmpe mne buah hti aku yg da ilang 2...
so,skrg aku da ok..jiwa pn da tng blk...
tengkiu to my fren cz sudi amek berat psl aku...

da..off da book.
aku arini nk cite psl landskap lg..hahaha
feveret aku..pe korang kesah?
ok2..

arini aku da amek pic sekitar kl melalui rumah tmpt aku tggl kt c-5
utk makluman korang gak,aku da bpindah dr blok C-4 ke C-5
ala,sebelah jer pn..
pndah pn kejap jer..mlm da selesai pn..

ok2..aku amek pic klcc n kl tower..
asal??
x caya?
yup...blok c-5 tu mmg blh nmpk bgunan kemegahn malaysia tu..
still x caya?
nah,aku tnjuk kt korg

nmpk x?

1 lg bukti..
pic ni aku amek dr ruang tamu umh aku..amacam?caya x?
haaa...
kagum la 2...
ni aku amek dr ruang basuh umah aku plak...

lawa x?

blur plak...sori
siyesly,moment 2 sgt cntik...aku pn slalu lepak kt ruang tamu tgk kl mlm2..
terasa syahdu plak..
teringat kt kampung...huhuhu

pas2 aku g umah sblh plak...ala,umah mber2 satu intake..
relax la...maen msuk cm2 jerla...
tp de la mtk salam...
kuang ajaq la msuk men redah cm2 jer...
niat msih same tp cri lokasi len plak,hahaha
ni la hasilnya

masjid kem sg besi

de rase tenang x?

kwasan sekitar kem sg besi
mmg kt c-5 ni pic die lawa2...sblm ni kt c-4 pn mmg sgt bpuas hti kalo dpt shooting...

cth de lg...
arini aku bg korang hayati suasana mlm kl kt c-5


try wt bokeh..menjadi x?

ni jerla entri aku kali ni...huhuhu..aku hope yg impian aku nk bli lens bru akan mjadi kenyataan nti...haiii...
kempunan aku nk de aksesori baru utk skandal aku ni...
hahaha...
siyesly kalo de lens super zoom lg jelas bgunan klcc ngn kl tower...

haiii..ngarut x abes2 lg...

da la..sekian..kang lg byk aku merepek,hahaha
salam..

(p/s: aku de join grup majmu'atul safar,blog die de kt sini  so,kalo de xtvt yg melibatkn diorg yg turut melibatkn aku,so,aku just akan bg link kt korg utk follow pe yg terjadi kt blog kami..jgn lupe follow ok??)

No comments:

Post a Comment