Teman Seperjuangan

Saturday, April 9, 2011

Kangei Japan,Sayonara Malaysia...

Semalam,tepat jam 2345(mak aku cakap la..)
-seorang anak muda,berusia kira2 20an,telah pergi meninggalkan familynya utk mengejar cita2nya(ayat cm sastera plak)..hahaha tang tu mmg hambar jp

td 2 intro....
skrg aku nk cter yg btl pnye...cmni..adik aku no 2..da berangkat g ke osaka,jepun utk further die pnye study...actually sepatutnya die fly ujung bln 3 aritu,tp terpaksa delay coz keadaan jepun skrg agak x menentu...due of the earthquake n tsunami that has paralyzed the nation.

menurut cerita mak aku,lps aku kntek bonda aku pagi td...sume adik beradik aku menangis bile adik aku no 2 ni nk berangkat...aku yg x dpt g pn rse nk menangis ble die nk g..ni kn adik2 aku yg lain...yg da same2 duk serumah...(p/s:sblm ni die bskool asrama n duk kolej..so mmg jrg nk jmpe die)...mak aku pn sampai bengkak2 matanya ble nk lpaskan die pergi...hmmmm...aku blh bygkn suasana time 2 cmne...


ni la orang yang aku maksudkan
nama die ni azuwan...gaya x mamat ni??diela antara ahli family yang paling sukses...spm gempak,skola gmpak..kadang2 aku pn jeles gak ngan die ni...hehehe...

berbalik pd cite aku yg td...
aku dpt rasakn debaran hti,kesedihn yg dipendam oleh adik aku ni..yela,da jd perantau kt tnh asing,x knl sape2 kt situ..

tp,aku tau n yakin adik aku ni sorg yg tabah,berani n blh adapt nga lifestyle kt sne nti..I always trust on you bro....

lastly...we all proud of you man!!!


p/s: aku nk iphone ble ko cti nti blh x??

No comments:

Post a Comment